perjantai 10. helmikuuta 2012

Vaahteralta kyselin missä on mun rakkaani





Sanat

Nuorempana minä etsin vastauksia
kysymyksiin.
Yksi vastaus oli hiljaisuus, jos
kuuntelin,
kuulin kun kävi tuuli, kävi ovi.
Ihmisiä tuli ja meni, tuntematon
ilahdutti minua, unohtui nopeasti,
sekä ilo että yllätys, totunnaiset.
Nyt olen alkanut puhua itsekseni
kun tahtoisin oppia tuntemaan tämän
joka puhuu
ja niin hauraasti kuuntelee,
ajatuksissaan.
Jotkut sanat painuivat minuun kiinni
kuin etsien suojaa, joltakin jota oli
liian vaikea nähdä. Kirjoitin muistiin.
Tämän ne minulle opettivat, sanat joita
tuli:
jäähyväiset ovat osana kaikessa mikä
elää
ja, kun olen voimakkaimmin
uneksinut,
kotiinpaluu.
                       (Bo Carpelan)

4 kommenttia:

  1. Kiitos kauniista runosta.Tunnustus sinulle ja mukavaa perjantaita.

    VastaaPoista
  2. Kiitos näistä, ja mukavaa viikonloppua sinulle, Beate56.<3

    VastaaPoista
  3. Kaunis runo ja laulu. Ihanaa kitaran soittoa pidän siitä.
    Hyvää viikonloppua sinulle!♥

    VastaaPoista
  4. Ihana runo ♥
    Voi että tämä blogi on sitten minun mieleen, jäämpä minäkin lukijaksi ♥

    VastaaPoista

Kiitos jokaisesta kommentista. Olen hyvin iloinen niistä ja jokainen on tärkeä niin lyhyt kuin pitkäkin. Jos et ole bloggerissa, voit kommentoida myös anonyyminä, kun valitset sen kommentointi palkista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...