Helleviikko on takana ja saatiin täällä Pohjois-Savossa viimein kunnolla vettä, kun eilisen päivän sataa roppuuttelj' ja ilma viileni mukavasti. Välillä oli jo niin tukalaa, että yöksi laitoin tuulettimen pyörimään.
Sain idiksen tälle päiväretkelle Lepolandian majakan Pasilta. Alla olevat kuusi kuvaa on otettu 22.06. Orinoron rotkossa Leppävirralla. Lyhimmän reitin mukaan menimme rotkolle eli Hanhiahontietä 2,3 km parkkipaikalle ja siitä edestakaisen matkan pituudeksi tuli noin 4 km. Ei otettu omia eväitä mukaan vaan lounastettiin Unnukassa ja sitten vaeltamaan massut täynnä, heh, ei viisasta.
Tässä ollaankin jo Pielaveden muikkufestareilla 29.06. ja Pielavesi-teatterin kuoro lauleli ja kutsui porukkaa katsomaan tämän kesän näytöstä Viulunsoittaja katolla. Tässä Pielaveden teatterin sivut, jossa näytäntöjen ajat.
Pappa ja ISO moottoripyörä
Lapsille ja lapsenmielisille poniratsastusta
Vesitasolennätystä oli koko päivän. Hinta 65 e/hlö/15 min. Kovasta hinnasta huolimatta porukkaa em. huvi kiinnosti. Näin jälkeenpäin kun katselen kuvia niin pahalta tuntui lukea seuraavan päivän lehdestä Vehmersalmella sattuneesta vesitaso-onnettomuudesta, jossa perheen kolme henkeä menehtyi ja vain 11-vuotias poika pelastautui koneesta.
Ei näkynyt auton kuskia. Oiskoon ajattanut minua lenkin? :D
Loput kuvat ovat pihan kukkasia ja hellehattu madam-style. Nyt tuli kiirus, kun soiteltiin naapuriin mansikanpoimuun ja ne pitää ehtiä tänä iltana laittaa pakkaseen, kun huomenissa olisi tarkoitus lähteä länsi-rannikon suuntaan ajeleen. Moi moi ja kiitos taas kommenteista ja uudet lukijat toivotan tervetulleiksi varjo-valoon :). See you later alligator...
- Beate -


